Nu drar jag till Göteborg! (:

( Jag och mamma efter en shopping tur i London)
-N
u ska jag åka till Gbg, haha vet itte när jag kommer somna men e fett trött men lovar er kommer bli pigg så fort jag dricker coca cola och mamma kommer så klart göra hennes modevisning hon brukar alltid göra det där och så börjar alla att skratta haha min coola morsa glömde berätta i London gjorde mamma håret jag sa till henne att göra håret grönt och blått lite rihannas nya stil men hon ville inte men när vi skulle köpa hår ( löshår) då fick jag henne iaf att köpa blått hår färg och rött köpte hon. Hon gjorde två frisyrer en rihanna och en fett snygg som jag fick bestämma hur den skulle se nästa gång ska jag mamma att ha blont och lila haha xD Sånt jag inte vågar ha vill jag att mamma ska göra men snart kommer jag inte få bestämma så mkt vad mamma ska köpa och ha längre hahaha nää så länge e min mamma soft <3

Just nu  e hon inte lika soft , vi måste dra ni får ha en bra helg!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du har en härlig och cool morsa Frasse!

Fin bild på er!!

Kram/T.N

2009-09-27 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0