Onsdag

Heej!
Kom hem från skolan typ för 3 timmar sen! :) Idag hade vi bara en och en halv lektion så vi sluta rätt så tidig. Efter skolan drog jag till Gbg, asso min andra familj(vänner) bor där så måste se dem några ggr, men kommer vara där under hela helgen så då kmr jag va med dem hela dan :D.
Snart ska jag köpa en ny mobil men kan inte välja en. Jag tror att jag kmr ta den rosa för den e så liten och så tjejig och båda har 5 mp men måste testa båda två, vill se ut som min rika vän Mariana :D<3

Kommentarer
Postat av: mariana DG

gumman köp den rosa samsung den e skit bra det är den som jag har alltså för LG mobiler är helt tröga och ologiska. Och galet snygga saker du hade köpt i london :D<33

2009-09-23 @ 19:06:35
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0