På väg till centralstation

Heej!
Nu har jag varit i göteborg i 5 timmar, vi hade bara en lektion idag sen åkte jag och Sara till Göteborg. När jag va framme i stan så träffa jag Irene, Ruth, Francine och Debora asso jag träffar alltid någon jag känner när jag e i Gbg, och vi gick runt för att växla pengar till pund och sånt imorgon då ÅKER JAG TILL LONDON wiiho^^ slippa Sverige denna helgen först ska jag in till stan och köpa nässpary( bra när man flyger), och nya hörlurar till min iPod. Åhh vill bara vara på planet just nu ::)
Juste det jag va oxå på inspelning tyvärr blev det ändrade planer när vi kom dit  så dem filma itte men jag får ändå mina pengar och det e bra :) Vi va på ett ställe som heter hammarkullen nämen nää där kan jag aldrig bo utom om jag får grov ekonomisk problem det log skor, kläder, bh:ar överallt och folk skrek från lägenheterna nää men annars e hammarkullen bra och hammarkullenfestivalen e b'st! :)
Nä nu närmare vi oss centrastationen vi e i svingel just nu! (;
Puss så länge!<3

Kommentarer
Postat av: Lizel

heej vad menar du för inspelning?

2009-09-18 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0