Sitter på bussen och bloggar...

Hejsan!
Har precis varit i skolan, en helt okej da fast ögat har gjort lite ont ibland. Nu sitter jag på bussen på väg till Göteborg för inspelningen har världens huvudvärk och det är inte bra särskilt när man ska träffa Amran och dem.  Men ska köpa något att äta när jag kmr fram kanske det hjälper. Är jätte sugen på baguette men hinner inte att åka dit. Hade tänkt ladda upp några bilder på¨mig och min kompis men det funkar inte ;S vi tog några roliga bilder på lektionen hehe gött med dator med webcam ;D. Känner att alla kollar på mig här i bussen så ska nog stänga av vi är endå framme om 5 minuter så ha det bästa sötisar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0