Thanx god it´s friday

Heej!

Idag började vi 10:45 med matte och det var bara att sitta  och plugga för nästa vecka har vi matte prov. Efter matte hade vi engelska och det va roligt. Sen ahde vi lunck/rast idag blev det kycklingssallad :) Efter maten hade vi idrott (basket) ussch det va det jobbigaste jag har gjort på länge -.-. Sen sluta vi på vägen hem åkte jag, Jenny, Charlotta och Ellinor tsm haha så mkt skratt blev det. När jag kom hem har jag inte gjort så mkt än att betala räkningen och kollat på veckans "våra bästa år" det tog typ 4 timmar. Nu ska jag duscha och fixa mig för sen ska jag till Göteborg!:D
Såå sötnosar ha en underbar kväll/ natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0