Toppen dag :)

Har varit glad från morgonen tills nu :)
Först på morgonen åkte jag till skolan och då träffa jag Gustaf då hade man någon att prata med. Den killen är för rolig ibland men sen åkte när jag var framme i skolan hade vi franska och det va seg men ändå helt okej. Efter franska hade vi nån lektion kmr inte ihåg men den gick fort sen va det långrast och va jag med Dona och vi gick runt och hon träffa sin kompis och han e jätte snäll :), efter rasten hade vi matte sen sluta vi och jag och Dona sa hejdå till alla så gick vi varsin väg. Den tjejen är för härlig <3 På vägen hem träffa jag på en tjej som vi går i samma franska grupp och vi satte oss längst bak på bussen och pratade och skrattade allt och alla, hon är oxå jätte snäll. Det kändes som vi hade känt varandra länge men nix ;D skulle bli roligt och lära känna fler folk i skolan än bara klass ;D När jag va framme träffa jag SANA OCH AMAL Jiipi ;D haha näämen saknar tjejerna!<3 Kommer ihåg hur skoj vi hade det nää dem va dem bästa i 9:an!<3
Jaa och nu e jag hemma och det har hänt en bra sak för mig och familjen super glad (:
Det e inte alltid man får det såhär och super väder nu ska jag messa Dona och fråga en sak!
Puss så länge (L´

Kommentarer
Postat av: sanna

håller med! det va skit längesen sist vi sågs men igår 090910 :) hoppas vi ses igen snart :D<3

lycka till med skolan och allt =) love you =)

2009-09-11 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0