Torsdag

Heej!
Nu är jag hemma efter en tråkig/ rolig dag.
När jag skriver tråkigt va för att Amanda ( en tjej i min klass) skojade att vara sur på mig och hon e verkligen en tjej som vi skojar mkt tsm men sen kom hon och sa att hon skojah hdå blev det mkt roligare då kunde man skoja och aa. Haha har pratat med T. Nono oxå som klagar på att vi har dator i skolan hehe det skulle bli mkt tråkigare utan datorn haha tänk om hon skulle  vara får lärare xD för goo :)<3
Min kusin vill att jag ska åka till paris nästa vecka och hon betalar och allt för att träffa farmor som bara drömmer efter att se mig men jag klarar inte av det just att mina kusiner måste presentera henne för mig det känns inte bra det e drf jag kmr bara gråta om jag ser henne. Vill gärna åka till Paris fy f*n först london sen Paris skulle inte vara dåligt  men att träffa farmor det vill jag men kommer inte klara det. Men, ska se vad mamma tkr om det först (;
Jaa nu kollar jag på lyxfällan och pluggar matte!
Imorgon blir det bara matte sen ska jag på inspelning igen nu sk ajg gå dit själv det känns lite tråkigt vi har att varit 3-4 personer och nu ska dem fixa mig där till en somalisk tjej och vi ska vara i göteborgs ghetto haha den andra Francine (min kusin) får hänga med mig.
Men ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: mariana DG

tack hjärtat<3 desamma och fin header du fixat och hela bloggen för den delen du är skitduktig på de :) saknar & älskar dig massvis MIN NEGER<33

2009-09-17 @ 22:15:21
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker att du ska åka och träffa farmor....visst kommer d att vara jobbigt men det kommer säkert att känns bra att träffa henne ska du se;)

Kram/T.Nono

2009-09-18 @ 15:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0