Underbar dag! (:

Heej!
Åhh idag har det varit en bra dag mkt skratt, dans och skvaller. Dagen började med tråkiga franska sen hade vi datorkunskap där gjorde vi inte så mkt än att jag, Dona, Amanda, Hanna och Ida satt och prata 24/7 och sen hade vi lång rast då dansa vi på scenen hur roligt som helst jag och Dona ska försöka lära Amanda att shaka tills vi slutar skolan 2012( vi får se hur det går :P) :D... Nu har jag lust att gå ut ska ringa Sana och se om hon e hemma och vill följa med till Ica, har fett tråkigt men imorgon blir det troligen Gbg saknar Miriam och min Amran som bara den! <3 Eftersom vi ska vara i Angered så får se om jag kan träffa Shamlah oxå:D.
Ni får ha det så bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0