:)

Heej!
- Nu e jag hemma. Sista lektionen var franska och det va hur tråkigt som helst. På hemvägen satt jag i busshållplatsen så kom en kille som kmr ifrån chile tvär fina ögon och satt sig och börja prata med mig, vi prata om musik, skola och sånt. Sen hängde han med mig en bit på vägen sen drog han hem och jag min väg. När jag kom ringde en studio i göteborg och de berätta att jag ska ta med mig 4 vänner och vi ska bli sminkade avprofessionella makeup artister( eller vad man kallar dem;p) och ta 60 bilder av en professionell fotograf och så ska vi få en gratis hårstyling (inte för jag behöver med det man bli kul :). Klart så har jag valt Miriam, Amran dem e alltid i min säkra lista sen ska jag välja två till jag tror jag vet vilka jag ska ta annars blir det bara vi tre (:
Nu ska jag hänga med mamma till Ica
Ha d!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0